Syntax Highlight a Pythonkodjunk!-on!

Ma megnéztem, lehet-e szintaxiskiemelést beállítani a bloggeren lévő blogon. Hát nem :(

Pedig én biztosan tudom, hogy láttam már ilyet a bloggeren is, az nem lehet, hogy nincs rá megoldás.
Rákerestem a guglin, és rögtön kismillió találatom lett. ==>
Többet átnéztem, végül maradtam ennél, mert így nem kell plusz fájlt feltennem sehova, a Google Code-on a javascript alapú Alex Gorbatchev által készített SyntaxHighlighter 1.5 verziója megtalálható, és fájlszinten elérhető. A csomag amúgy már a 3.0 verziónál jár, de a célomnak az 1.5 is kiválóan megfelel.


A példa magáért beszél:
def show():
     "shows a wiki page"
     this_page = db.page(request.args(0)) or redirect(URL('index'))
     db.comment.page_id.default = this_page.id
     form = crud.create(db.comment) if auth.user else None
     pagecomments = db(db.comment.page_id==this_page.id).select()
     return dict(page=this_page, comments=pagecomments, form=form)

Mostantól így teszem be a kódrészleteket a jobb olvashatóság kedvéért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése